Todd

Ja i lördags var det inventering så det var bara att pallra sig upp halv 5 och tvångsäta en stor frukost för att sen cykla till jobbet. Senare på dagen kom Söt hit och vi hade det bra, vi kollade på Sweeney Todd vilket inte var nån jättehöjdare enligt mig iaf, även om jag älskar det mesta annat av Tim Burton. Bara vissa musikaler är najs och denna var inte en av dem! Men vi hade mys ändå och jag kämpade för att hålla ögonen öppna hähä. Vi åt massor av gott tills magen gjorde ont och somnade gott, jag däckade på en halv sekund tror jag. 
Igår var vi hemma här och chillade och gömde oss för det kalla vädret ("föreningen" Gräv Bort Skåne kan väl utvidga verksmaheten lite och gräva upp hela sverige och bogsera ner det en bit närmare ekvatorn istället, det vore nice, tack på förhand!)
Idag har jag hurtat lite, sprungit och tränat och sånt ett tag, måste få igång träningsandan och jag känner att den börjar komma faktiskt. Resten av dagen får jag se vad jag använder till.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0