Energi

Idag har jag knegat och slitit och igår kom jag fram till att jag inte kan hålla på och sega, jag måste göra något... bli något, skapa något, whatever! Jag vill plugga vidare, nu egentligen men jag tvingas vänta till nästa höst för det finns knappt några utbildningar som startar till våren.
När lönen kommer ska jag antagligen köpa skivspelare och då ska jag piska mig själv till att bli skillad för det vet jag att jag kan bli om jag bara tar mig i kragen, jag vet att jag kan åstadkomma en hel del om jag bara tar mig i kragen. Blir jag skillad så kan brorsan fixa spelningar åt mig. Inspirationen och energin finns inte alltid där bara, men jag måste pressa mig till att vara produktiv även fast den inte gör det för annars händer inget. Så mycket man vill men så lite man gör, bör bli ändring.

Nä nu har jag frustrations-överskottsenergi som jag ska ta ut genom att träna tills jag storknar.

Kommentarer
Postat av: suss

nästa gång du lyssnar på musik vid min dator så kommer du bli imponerad av ljudet!

2008-10-18 @ 19:00:48
URL: http://susannekarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0