2 små kaffe latte irish cream - 66 kr

Nu är mina två lediga dagar snart slut! Igår var jag hos tandhygienisten Kattis som viftade runt med diverse metallverktyg i min mun och gjorde rent samt övade slicing på mitt tandkött och pratade skit om Blondinbella samtidigt. Kattis tycker att Blondinbella ser ut som en gris och att Papa Di är en gris som slår sin flickvän. Jag blev ren i munnen och underhållen på samma gång, inte alla som har så kul hos tandhygienisten tippar jag. Efter blodspottande och fluorskölj gick jag därifrån, en tandborste och en topp-andedräkt rikare.

Efter det mötte jag upp med Söt, vi åt kebab och tog ut pengar sen for vi hem till Söt och däckade på sängen, båda två för ovanlighetens skull. Det var mys och Söt blev pigg och när hon blir pigg då är det dags att kittla mig, och jag blir attackerad. Vi tog en powerwalkpromenad till Bea för att handla godis till mig och sen powerwalkade vi vidare hemåt. När man powerwalkar bör man svänga lätt med armarna också för att få bra flow och då går det inte så bra att hålla handen kom vi fram till, och jag vill ju hålla hand med söt, så om någon har någon lösning på detta får de mer än gärna hjälpa till. Pussar till min söt!

Idag åkte jag in till staden och träffade Jimmy när han slutat plugget, jag bjöd honom på kaffe. Två kaffe latte med irish cream på espresso house - 66 j*vla kronor. Helt sanslöst, hur kan kaffe vara så dyrt? Okej för att det var gott men låångt ifrån värt det ändå. Vi drev omkring i olika butiker, lekte med Jimmys för tidiga födelsedagspresent (pacemaker) och drev runt lite mer. Vi hade väldigt skoj i Åhlens hem-avdelning, tro det eller ej, och vi blev själva förvånade över att vi faktiskt hade kul där av alla platser. Vi har tradition att alltid besöka kulturhuset vilket vi också gjorde idag, de hade en ganska nice utställning/arrangemang eller vad man ska kalla det. Jag filmade lite där och lägger kanske upp det i ett senare inlägg.

Nu sitter jag och äter satsumas och rester av godis från igår och funderar över vad jag ska göra, tror jag ska rita lite eller pilla musik.

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0