Min mobil har spasmer

Snart är det jimmyboys födelsedag och det är snart dags för lite pyssel vill jag lova!

Jag måste bunkra ner mig i sängen och SOVA, för jag ska blotta tänderna för tandreglerare (torterare) Rodling imorgon och jag vill helst undvika att somna i tandläkarstolen. Min mobil har fått tuppjuck, den stänger av och på kameran om och om igen och i förrgår började den helt plötsligt vibrera, utan att någon ringde eller messade, och fortsatte oavbrutet oavsett vad jag tryckte på. Det enda som hjälpte var att stänga av den fast den seglivade prylen hängde med bra länge ändå, trodde först den skulle fortsätta trots avstängd. Väntar bara på att den ska få för sig att väcka mig mitt i natten.
Inte konstigt att batteriet knappt aldrig tycks vara fulladdat längre om den håller på med spasmer och frenetiska blinkningar stup i kvarten.
Jag behöver mobil-medicin.

Här nedanför hade jag slängt in lite bilder från mobilen om den varit mer villig att sammarbeta med mig.


Dags att sova! Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0