Cubase

Yay nu är det äntligen helg, efter några dagar av kneg och lite sovandes och mysandes hemma hos Söt och annat. Det blir dock ännu mer sovandes och mysandes med Söt i helgen hoppas jag. Ledig helg är grymt.
Imorgon kl 13 ska jag och brollan infinna oss i Vuxenskolan (kul namn!) i handen för att påbörja vår kurs i programvaran  Cubase. 4 lördagar i rad från och med imorgon är det alltså kurs som gäller. Det ska bli kul, mycket skönare att gå ordentlig kurs där man kan samtala med läraren och ställa frågor istället för att sitta själv hemma i 100:tals timmar och beta igenom tutorials osv.
Brorsan sa nåt jobbigt igår, han tyckte jag skulle bestämma mig ordentligt för vad jag vill pyssla med på fritiden. Han ville att jag skulle bestämma mig för om jag vill hålla på med musik, bild, film eller whatever och sen verkligen köra ett spår ordentligt. Men jag gillar att småpyssla med olika saker, ena dagen är jag sugen på det ena och andra dagen på något annat, eller ingenting alls. Nä jag fortsätter nog och småpillar med allt möjligt istället, som Strindberg.

Efter kursen ska jag träffa Söt men jag vet inte än vad vi ska göra, jag har under flera dagar nu kännt ett sug att gå ut på en lång promenad eller nåt någonstans, men jag får väl se vad Söto säger om det.

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: suss

en långpromenad till grekland?

2008-11-08 @ 10:52:51
URL: http://susannekarin.blogspot.com
Postat av: Micken

Jag vill gifta mig med Strindberg <3

2008-11-12 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0