Tack för kaffet

Idag har dagen spenderats med Jocke från Kvarnberget (aka Gangstah Joke xD), vi har drivit runt i stan, både city och söder, ätit kebab, drivit runt lite mer på söder för att så småningom bänka oss på ett kafé och surpla latte och blicka ut över allt folk. Vi snackade om allt möjligt som rör livet, dock mestadels om hans över ett halvår långa resa runt i asien och resande i allmänhet.
Riktigt chill dag och toppenväder, kunde nästan inte spenderats på ett bättre sätt.

Nu väl hemma igen ska jag strax plocka på mig lite av buffén som står uppdukad där nere, mamsen har "tjejkväll" med alla jobbarpolers ungefär. Vet inte riktigt hur det ska gå att somna ikväll, det blir nog sent om jag känner mig själv och min mammas livade tjejkvällar rätt. Sen blir det att pallra sig upp @ zero four hours inatt för att jobba för glatta livet till imorgon kväll. Men så länge det är fint väder sviktar inte humöret. :)


Sitter nu och laddar ner klassiker från glada 80 och annan rent allmänt skön tidlös musik att njuta av i sommar.

Denna dedikerar jag min kära bror, haha.



The Specials - Ghost Town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0