Söt

Det viktiga idag var att jag träffade söt, först drogs jag med henne och hennes mamma runt en bit av stan och därefter globen.. det tog ett tag men vi fikade lite och sen så småningom var vi hemma, hemma för att kolla glasögon till söt, äta middag, baka sockerkaka (formad som en elefant) och mysa lite. Söt var nämligen hos optikern i globen och kan snart äntligen få ett par glasögon förhoppningsvis. Snart ett slut på min Söts trötta ögon alltså, vilket innebär både en glad henne och en glad mig, Söt ska inte behöva plågas av att inte kunna se ordentligt. Hade inte det där ordnat sig nu skulle jag tagit tag i det och ordnat brillor åt henne själv!

Nu är det dags att sova, kram!

image72

PS. Söt kommer att vara mucho kattig i glasögon.

Kommentarer
Postat av: sussiluss

påpeka att mor min inte var med i stan :Å

2008-05-29 @ 15:40:32
Postat av: Oliver

Nej jag kom på det, men tyckte inte det var så big deal så orkade inte ändra. hähä

2008-05-30 @ 00:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0