Pizza-saviour

Det var en tung dag idag, började med nationellt prov i engelska B. Det irriterar mig innerligt! Vi började med hela läs och grammatik-delen typ, allt gick skitbra och jag kände att jag antagligen lär få antingen full score eller åtminstone nära inpå, sen kommer hördelen och det mesta går galant ända till sista hör-övningen. Den är helt annorlunda ifrån vad de någonsin tidigare haft i nationella och jag hajade därför först inte grejen så tappade massor i början av den och det blev bara kaka av den. Den var lång och säkert många poäng så jag befarar att den lär dra ner mig avsevärt på hördelen, and it drives me nuts! Hade kanske ejsat full poäng på hela engelska-nationella.
Hursomhelst var dagen i övrigt lång och seg, många långa lektioner och kom inte ifrån skolan förrän vid 17. Väl hemma, trött och hungrig kändes det galet segt. Men nu, några fina ord ifrån min Söt och en pizza senare känner jag mig på topp, på topp förutom att jag nu saknar Söt.

Snart ska jag posta ett inlägg med en rätt okänd snubbe (som vanligt när det gäller mig) som faktiskt kan sjunga, mitt ibland all annan löpande-band-producerad musik och artister nuförtiden, inget ont om dem, de har sin charm men det är fint att det även finns några exceptionellt talangfulla i högen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0