Photo evidence of MR. Wood

Här slänger jag upp 3 bilder på MR. Wood, trädjätten straight from the ghetto of Haninge, han är skapligt grumpy så visa respekt eller ta konsekvenserna.

Dessa första veckodagar har fokuset legat på att få klart alla uppgifter i Foto A, och självklart är det nu på slutet det är som roligast, nu när det snart är slut. Det som är roligt nu i jämförelse med hela resten av kursen är att vi nu jobbar digitalt, vilket innebär att man slipper ägna 95% av lektionstiden till att stå i foto-labbet och kopiera bilder... samma procedur som hela kursen i princip bestått av, utom nu på slutet då.

Jag har några bilder på gång för sista uppgiften hursomhelst, vilket känns skönt. Imorgon ska allt vara klart och jag vet att jag kommer bli klar. Det blir troligtvis ett VG på kursen men eftersom Fia blev riktigt kär i en av bilderna nedan kaaanske jag har chans till ett MVG, om jag smörar lite också.


  

"MR. Wood"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0