Ibiza

Jag har börjat längta tillbaka lite, jag tror det kommit med värmen och frihetskänslan och nostalgin den medför. Jag längtar tillbaka till somrarna på Ibiza i Spanien. När man spenderat ibland över 4 veckor varje sommar sen man kom ut ur mammas mage på ett ställe och sen inte besöker det mer på några år är det kanske inte så konstigt att man längtar tillbaka lite.
Jag vet dock att det aldrig igen kan bli som det var förut att vara hos moster, kusinen (och då Manel). Bo i deras lilla gästhus, ta det lugnt i poolen och hängmattan, åka iväg till nån strand ibland, åka till staden, besöka borgen, gå längs hamnen i värmen på kvällen. Jag vill dock åka dit igen, gärna snart, och njuta av det på bäst möjliga sätt.
Jag kan ju typ staden och språket delvis osv så det skulle gå att uppleva på ett helt annat sätt nu när man är äldre.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0