Hejhopp kaffekopp

Nu är arbetsdagen avklarad, och för att ha sovit en timma inatt gick det riktigt jaekla bra måste jag säga. Och nu är jag sådär låtsaspigg man blir när man är glad för jag är glad över att vara hemma. Jag sitter och tuggar i mig nötter och sveper glas efter glas av juice.
Måste nästan fira vad jag lyckades bra med idag, nämligen att sova bara 1 timme på natten och därefter jobba 11 timmar och fortfarande ha humöret uppe.

Snubblade över denna på tuben, jag och Söt åkte "skidor" i vintras!



Ikväll har jag som plan att läsa lite ur min engelskabok: "Skinny Dip" av Carl Hiaasen, försöka läsa ut den tills på måndag då den förmodligen måste lämnas in.
Den är bra faktiskt, rekommenderar den. Den är galet rolig på sina ställen. Handlar om en Fru som blir avkastad från en kryssning av sin man i hopp om att hon ska dö, men överlever och, tillsammans med en snubbe hon träffar, går in stenhårt för en "sweet revenge"  och försöka ta reda på varför han kastade i henne överhuvudtaget, då skilsmässa skulle varit ett något enklare tillvägagångssätt för att bli av med henne.


Hoppas alla haft en riktigt fin dag i solen och får en fortsatt skön kväll! Kram!

Kommentarer
Postat av: Lexie

jobbigt med bara en timmes sömn :p

2008-05-31 @ 18:47:38
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: suss

björn-bilden var där när vi kom. alltså har hon satt dit den själv.

2008-05-31 @ 19:18:57
URL: http://vinglar.blogg.se
Postat av: Tessan

Det känns som om ni indirekt mobbar mig för att jag har ramat in en Björn. ))):

2008-05-31 @ 20:15:11
URL: http://trubbel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0