Fotoassistent och mys

Igår (fredag) var jag assistent åt min fotolärare på fotolektionen. Jag lärde mig hur skolans gigantiska fotoutskrivare fungerar så fick hjälpa alla andra när de skulle printa ut, samt hjälpa folk med photoshop och så rent allmänt. Fia (min lärare) tackade hjärtligt för att jag avlastade henne massa stress och tyckte att jag skulle komma i höst och jobba som assistent haha. Jag har nu också 2 stycken av MR. Wood-bilderna (finns att beskåda i ett inlägg längre ner) utskrivna i A2-format, ska rama in dem och ha dem på väggen sen, de är briljanta.

Mot kvällen träffade jag söt och vi hyrde film, gled hit och kollade på nästan hela (den var för dålig för att kollas på) och övergick istället till att titta på Signs på tv. Vi sov och idag har vi bland annat njutit av det fina vädret, både på en gräsmatta vid VH-centrum och i vår trädgård.

Imorgon är det inköp av studentoutfit som står på menyn.


KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

här hittar du dagens sanning!

2008-05-24 @ 23:42:51
URL: http://dontseizetheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0