EM-stadio mitt i ICA!

Ja precis, efter ett möte på Ica idag kan jag informera att vi under fotbolls-EM kommer att ha en liten "fotbollsstadio" inne på Ica i haninge, som det är tänkt nu kommer den att vara uppbyggd av öl-flarror och vi ska även fixa konstgräs att använda i utformningen av den. På planen (som egentligen är ett vanligt bord där vi brukar lägga upp frukt) kommer vi att ha två olika sorters frukt/grönsaker upplagda som återspeglar vilka som spelar i EM just då. Om det under dagen exempelvis är dags för Sverige att möta Italien kanske vi har svenska tomater vs italienska kryddor upplagda.
Vi på frukten ska även ha matchtröjor på oss vid aktuella dagar är det tänkt.

Har även hunnit vara i plugget samt i stan och klippt mig. Håret växer som ogräs!

Imorse inträffade någon form av olycka någonstans på pendeltågslinjen mellan västerhaninge och stockholm, flera tåg var inställda och jag hörde något rykte om att det var någon som medvetet hoppade. Oavsett vill jag veta vem som drabbats och vad som hände. Troligtvis var det här i haninge-trakten och tyvärr finns ju risken att man känner/vet vem det är.
Ska försöka leta reda på vad som hände, om du av någon anledning vet nåt så skriv gärna.


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0