Drunken robot

Idag hade vi trafiksäkerhetsdag i plugget, ett gäng brandmän (pappa var dock inte med) visade hur det går till när de klipper upp en bil och plockar ut en skadad och så fick vi glida runt mellan olika stationer. Vi fick även lyssna på en föreläsning om rattfylleri. Det var bland annat en mamma som berättade om när hon förlorade sin dotter pga en man som körde på henne, rattfull. Föreläsningen var det som var bra, och cred till de personerna som berättade om sina tragiska erfarenheter.

Don't drink and drive!   Smoke pot and fly!

Skoja bara, haha. Tråkigt.

Jag gjorde psykologiprov och jag tror det gick bra, måste kirra MVG om jag ska ha det som betyg i den kursen vilket jag vill eftersom det är en av de kurser jag verkligen satsar på, t.o.m nu såhär in i det sista.


Jag har också pillat på en tune de senaste dagarna, blir något experimentellt åt Dubstep-hållet, vill försöka göra klart den så jag åtminstone har en hel fulltständig låt att visa upp. Är en bra merit att ha lite kompletta låtar om jag söker jobb till nån ljudbutik eller liknande framöver dessutom.

Sen detta spel som brukar funka som hjärndött tidsfördriv ibland under håltimmar i plugget.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: det var ett välidgt bra tips :D tack

2008-05-13 @ 05:48:27
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Sica

Svar> haha, jag tyckte inte heller den såg god ut, som jag skrev i inlägget ;)

2008-05-13 @ 08:36:00
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0