Coffee

Egentligen skulle jag bara glida in på datorn för att kolla schemat för imorgon men det är ju lätt att fastna med annat, tex att skriva ett litet inlägg här när min söta flickvän tryckt in ett inlägg med massa länkar hit i sin blogg. Hon vill att jag ska skriva mer om henne här och därför ska jag nu göra det.
I obey her demand even though she didn't say goodnight. Det blir många borttappade godnatt, min flickvän går helt enkelt och lägger sig helt mystiskt utan vidare bara. Förr brukade hon skicka många långa godnatthälsningar men nu tycks hon ofta bara försvinna in i John Blunds värld helt utan vidare.
Jag hoppas verkligen att min Söt mår bra och inte lider utav sömnbrist eller liknande. Jag pratade hursomhelst med henne i telefon en stund tidigare idag och då verkade hon må bra.

Jag funderar lite över vad jag kan hitta på för att bättra på hennes hälsa och bekämpa John Blund för ett tag i alla fall.
Jag kom fram till några saker som kanske kan fungera:

- Ge henne massage
- Överösa henne med 3kg lysmelk-chokladgodisar
- Bjuda henne på varm choklad på något mysigt fik
- Attackera henne med pussar och kramar
- Skriva några ord i min hemliga blogg

Någon kanske har något annat förslag? Eller ska jag helt enkelt vara cool och strunta i det?


Sen ska jag också ägna några ord åt Albin, min Söts hund. För inte så länge sedan hade Albin en koloni av bakterier i sin mun som levde glada dagar och livnärde sig på matrester och gegg från stenar som Albin tycker om att tugga på. Albin hade också väldigt långt, lockigt och ovårdat hår som täckte hans tassar och ja.... hela honom.
Nu däremot så har albin varit hos en doktor som rensat upp i munnen på honom samt blivit friserad. Albin är nu alltså helt fresh i munnen (åtminstone så "fresh" en hund kan vara) och har skitsnygg frisyr. Det är alltså dags för honom att ta tag i saken och dejta Knyst, en vit lurvig hund som bor i grannskapet.
Hur ska han gå till väga?


Kommentarer
Postat av: Mimo

hehe va bra att ni marknadsför er själva :)

2008-05-07 @ 23:38:26
URL: http://mimooo.blogg.se
Postat av: Sussie

HAHA! Jag har varit trött i säkert en månad nu så av sömnbrist lider jag säkert av!

2008-05-08 @ 16:23:59
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Sussie

blogga mera! :* puss

2008-05-11 @ 22:05:01
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0