Betyg

Idag har varit en ganska så fullspäckad dag skolmässigt. Det känns konstigt när man måste strunta i vissa oviktiga lektioner för att gå till andra lärare och jobba med andra saker som ska lämnas in osv. Anledningen till detta är att våra preliminära betyg sätts idag och alla lärare i alla kurser vill därför ha in i princip allting idag.
Jag har hursomhelst haft betyg-snack med min svenska/engelska-lärare, min miljökunskapslärare och min psykologilärare idag och jag har idag bara blivit tilldelad betyg som börjar på M. Galet flow då jag blev glatt överraskad i åtminstone 2 av ämnena.

Hursomhelst har dagen på det sättet varit väldigt bra, även om den varit stressig och jag är trött.

Inget mer skolprat i bloggen nu på ett tag hoppas jag iaf, over and out.

image71


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0