Monday bar spring break cruise

image45

Japp nu är jag hemma igen efter 23-timmarskryssningen till Åbo och tillbaka. Värt att poängtera är att det inte var en sån legendarisk pensionerskryss med karaoketävling och schlagerhits ekandes i högtalarna utan en renodlad festkryssning för ynglingar med kärlek till elektronisk musik.
Jag själv är ingen direkt vardagsbeundrare av just den musiken som spelades där men när man väl står i dans-yran spelar det inte så stor roll vad det är för musik.
De som anordnade alltihopa var Monday Bar vilka min bror brukar ha DJ-spelningar för och därför drar han och flickvän och hela festgänget ofta på deras fester och kryssningar osv.

Vi festade och dansade som galningar hela gårdagen och natten. Jag och brorsan röjde längst och kom inte i säng förrän vid 7. Vi sov 2-3 timmar och sen drog alla upp igen för att äta feta hamburgertallrikar och sen fortsätta festandet. Jag, brorsan och Kjelle tog det dock rätt lugnt idag eftersom vi röjde rätt hårt igår och så tyckte vi inte att musiken som spelades idag var tillräckligt bra och lockande för att vi skulle pumpa på fullt ös idag igen. Jag är glad över att vi tog det lugnt idag, det resulterade i att jag nu sitter här och känner mig nästan fullt återställd istället för att ligga avdomnad i sängen.

Det finns en hel del roliga småsakersom hände som jag skulle kunna skriva om men jag orkar inte just nu, vilket jag själv tycker är ganska försvarbart.
Jag kanske skriver lite mer sen dock.


KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0