Matbutikernas IKEA

Idag har jag varit med Söt och haft det toppenbra. Blev överraskad av henne som åkte hit till VH och knackade på dörren, överraskad öppnade jag dörren i morgonrock. Gjorde mig iordning sen drog vi till stan där vi tex. besökte Jam där jag köpte en mikrofon och pre-amp och lite småstuff sen åt vi kebab vid hötorgshallen. Jag blev återigen lite besviken, kan nu konstatera att man bara ska äta där när det är rusning och de har massor med kunder, då får man helt nytt och fresh kött som är mört och fyllt av smak och mums!!!
Anyways, efter maten drog vi till HM och sen till Glitter för att Söt skulle inhandla lite hårspännen och ett diadem.
Vi besökte även Hemköp vid Mariatorget, jag trodde för en sekund att vi hamnat på IKEA.

Sen åkte vi hem till Söt, kollade på Underbara älskade och åt godis. Vi gick ut med Albin en stund för att sen gå in igen och bara ligga och mysa och prata om allt möjligt.

Massor av pussar till min Söt, och möjligtvis några kramar till er andra!

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Micken

men tack...

:P

2008-03-29 @ 22:00:51
URL: http://www.vecka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0