Handgjort

Igår kväll var jag hos Söt på middag eftersom hon fyllde år för en vecka sen och firar det lite extra såhär på efterhand. Jag åkte dit på dagen och hjälpte henne att fixa mat och efterrätt. Gästerna var, förutom mig, tre av hennes tjejkompisar, så man kan väl mer beskriva det som att jag hamnade i en tjejkväll. Anyways så försökte jag själv ligga lågt under kvällen och inte ta så mycket plats för att låta dem ha sin middag och prata om vad de nu ville prata med varandra om och jag tror alla hade trevligt. :)

Jag sov över hos söt och har varit kvar där hela dagen idag med och kom hem för bara någon timma sen. Jag hade det bäst hela tiden och min Söt är bäst. Pussar till dig!

Ikväll ska jag som det ser ut nu bara ta det lugnt, trycka i mig godis och te (eftersom jag håller på att bli sjuk) och kanske se någon film.

Och juste, Tessan om du mot all förmodan råkar läsa detta så måste jag poängtera att även min blogg faktiskt är handgjord!

Här är jag när jag bygger Internet, 1990

image40


kram!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nämen! Vad duktigt!

2008-03-03 @ 20:33:26
URL: http://thottoresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0