Snabba ord

Tänkte bara slänga in några snabba ord om helgen som gått, eller snarare fredagen. Jag var nämligen på Håkan-spelningen på grönan med Söt, vi åkte dit 4 timmar innan för att slippa betala extra inträde och därefter väntade vi ganska så tålmodig bland annat tillsammans med Rosanna och CO. tills det var dags. Håkan var bra och vi stod nästan längst fram, jag gjorde mitt bästa för att försöka hålla min Söt någorlunda fri från knuffandes personer runtomkring. Efter det drog vi med färgan till slussen och åt på donken, det var härligt att få lite mat! :]
Sen följde jag Söt hem och åkte därefter hem till mig, sen har jag jobbat både igår och idag.

Igår visade vi vårt sverige-stöd under jobbpasset genom denna obligatoriska outfit:



(tyvärr hjälpte det inte så mycket)

Nu kom jag i alla fall precis hem från Bobban, vi chillade och Bob lirade lite tv-spel.

Ha en toppenkväll/natt/morgon/dag, KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0