Picknick

Yay, igår förmiddag stod jag och söt och fixade smörgåsar och allt möjligt annat eftersom vi tänkt glida på klassisk picknick. Det var Söts idé och den var BRA för vi hade tokmys där vi chillade på långholmen hela dagen och åt våra smörgåsar och jordgubbar och sockerkaka (bakad av söt).

Efter picknicken gick vi till Slussen där vi köpte lite att äta på Mcdonalds och tog med det och satte oss vid kanten till vattnet. Vi satte oss först på en jättefin obemannad bänk. Men Söt upptäckte snabbt varför den var obemannad, en illaluktande sopcontainer stod precis bakom. Så vi flyttade oss.


Idag stod det egentligen bad på schemat men det är inte jättestekigt väder så får se hur det blir med det. Jag ska hursomhelst förbi plugget och lämna in några böcker till min engelska C-lärare som jag inte fick chansen att langa in förra veckan.


Ha en fin dag, KRAM

Kommentarer
Postat av: Suss

puss och tack för myspicknicken söt!

2008-06-10 @ 13:18:00
URL: http://vinglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0