Mobil på vift

"du glömde skriva om det viktigaste! att du glömde din mobil :("

Jajuste, min mobil hamnade på vift, eller ja, inte på vift direkt för den var ju i trygga händer hos Söt. Glömde den på morgonen i söndags när jag drog till jobbet. Under tiden den var borta ficka jag 2 sms, varav ett var ifrån Bobblet och Söt svarade på det. Det kändes nästan lite gött att ha nån som tar hand om mobilen och svarar på sms haha.


Brorsan langade en bild till mig häromdagen som han tyckte jag skulle pilla lite på i Photoshop, han vill ha en scary bild att använda i samband med promotion av sig själv för att få spelningar och stuff haha.

Detta var vad jag orkade göra iaf:

   


Kommentarer
Postat av: suss

eller så kirrar du firefox!!!!!!!!!!!

2008-06-03 @ 19:58:34
URL: http://vinglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0