Helg och lite mer

Ja nu har jag flyttat bloggen eller vad man nu gör och jag hajar inte alls vad det ska vara bra för eller varför man måste göra det och jag orkar inte bry mig heller för afangagagag shh wiiij dags att blogga!!

 Helgen var som redan nämnt fylld med jobb, den spontana händelsen som förgyllde helgen var dock att på lördag kväll åkte jag hem till Söt! Vi kollade klart på "Goodbye Lenin", blev besviken förut när jag behövde åka hem precis innan slutet i filmen. Vi mös och hade det bra. Två Polly-godisar som rymt ur påsen och på något vis hamnat i sängen tyckte jättemycket om min strumpa och mina byxor  och smetade in sig för glatta livet tills jag upptäckte dem.

Nästa spontana beslut var att jag sov över hos Söt, eller det var kanske inte så spontant för palla åka hem när man kan vara med Söt istället. Vi pallrade oss båda motvilligt upp strax före 6 på söndagen så att jag kunde bege mig mot jobbet. Åkte först med tuben till stan och sen pendeltåget till handen och från handen knatade jag till Ica Maxi. Under tiden jag gick njöt jag så mycket jag kunde av att blunda, jag höll nästan på att somna gåendes, vilket säkert hade varit skitbra för det tog ungefär 30 min att gå och på den tiden hade jag ju även hunnit få en finfin powernap, 2 flugor i en smäll liksom.

Igår, måndag, träffade jag Söt igen på eftermiddagen, vi låg en stund och chillade på en filt i Fatbursparken, åt burgers och åkte sen hem till Söt. Vi mös och hade det bra som vanligt! Puss på Söt

NU ska ut och sätta mig i trädgården med musik och njuta av solen, hell yeah.


KRAM!

Kommentarer
Postat av: suss

du glömde skriva om det viktigaste! att du glömde din mobil :(

2008-06-03 @ 15:34:33
URL: http://vinglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0