14

Jag skrev ett jättebra inlägg men när jag skulle spara kom det upp "sidan kan inte visas" och när jag backade stod det "forbidden", tack för det!

I inlägget skrev jag hursomhelst att jag jobbat igår och idag och att det varit galet slitit pga midsommar-rushen, en miljard barnfamiljer som ska tränga och mosa sig fram genom butiken för att handla vår potatis för 90 öre/kilo som jag och CO. lassade upp typ en binge/minut av. xD
Hursomhelst är inte det det viktiga nu, utan snarare att idag är det exakt 14 månader sen jag och Söt bestämde att vi var tillsammans. Därför är det en galet bra dag idag, och nå som är ännu bättre är min Söt. Tonvis av pussar genom luften till Söt och ännu fler imorgon när vi kan ses och spendera midsommar tillsammans för andra gången.

Så PUSS på Söt och kaanske kram på er andra som möjligtvis läser.


Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0