Haard work work!

Har jobbat lite titt som tätt och då flyter bloggandet ut ur systemet eftersom det inte alltid finns så mycket att blogga om. MEN det finns det för jag har varit ledig några dagar nu. Det nämnvärda är väl att jag varit med Söt i fredags, lördags och igår. Vi har väl bland annat gjort vår plikt som BEA-fans (Söt är mest BEA-fan men jag gillar också BEA) genom att handla där några gånger, vi har haft det det mys, varit i stan, pussats, ätit godis och grillad korv. Jag sov bara 3 timmar eller något sådant inatt och har jobbat så mitt minne och huvud i största allmänhet är allt ifrån på topp, men jag kanske skriver mer när/om mitt huvud kommer med i matchen igen.

Angående jobb kom jag att tänka på denna reklam:



PS. Snubben som åker på ismaskinen och äter smörgås är en av min före detta klasskompis Eriks 43 farbröder. xD

Kommentarer
Postat av: suss

varför får jag en feeling av att vi inte har varit i stan?

2008-07-01 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0