GTA

I förrgår kväll drog jag direkt efter jobbet hem till Bobban som bjudit dit folk på middag. Han stod i med maten för fullt när jag kom och bjöd en stund senare på pasta, bacon och nån vitlöksfyllning inrullat i lövbiffar och massor av annat. Sen blev det tårta till efterrätt!
Dagen efter kom Söt hit, vi mös och åt godis och roade oss åt att flyga helikopter och välta bänkar i GTA4 till PS3. Framåt natten svepte vi i oss lite glass, Söt visade hur bra hon är på att göra "stolen" (träningsövningen för låren då man sitter 90 grader mot en vägg) och jag blev mäkta imponerad. Vi sov och tidigt på morgonen vaknade jag lite halvt av att någon kliade mig så galet skönt på ryggen, jag var bara sådär halvvaken som man kan vara ibland, så på gränsen till drömlandet låg jag där helt avslappnad med gåshud över hela kroppen och njöt, PUSS SÖT.
Idag hann vi inte riktigt hunnit göra mer än att äta frulle, chilla, kolla tv innan Söt begav sig hemåt.

Nu sitter jag här och har städat och fixat, ska kanske ordna lite fler saker, som stryka osv men tar det senare.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0