From dawn till dusk

I förrgår hade jag ett 6-14-pass på jobbet men när klockan närmade sig 12 fick vi reda på att den enda personen som skulle jobba stängning på kvällen var sjuk. Alla bangade på att jobba eller hade annat att göra osv så det slutade med att jag lekte stålmannen och jobbade över. Mitt villkor var dock att få vara ledig dagen efter, dvs igår. Så i förrgår jobbade jag alltså från öppning till stängning, 06-22, 16 timmar, eller ja 14 timmar om man räknar bort 2 timmar rast.

Igår var jag med Söt, vi gled till långholmen för att bada men det visade sig vara väldigt kallt i vattnet, cred till Söt dock som faktiskt näääästan doppade sig, man kan nästan säga att hon gjorde det. Hursomhelst chillade vi där ett tag medan en unge poopade i vattnet och lite annat. Efter det drog vi till parkteatern på djurgården med Söts mor för att kolla/lyssna på Anna Järvinen. Det visade sig dock att stället var fullproppat, även fast vi kom dit tidigare. Anna har en del fans. Vi hamnade på en bänk i en lekplats vid sidan om där vi istället satt och lyssnade till Anna.

Mot kvällen åkte jag och Söt hit där vi kollade på film, idag har vi kollat ännu mer film och nu sitter jag här medan Söt ligger i sängen bakom mig och chillar/sover eller så. Nu ska jag pussa på henne.


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0