cute

Här har det inte direkt bombats den senaste tiden, i måndags kom söt hit och sedan dess har vi spenderat massor av mysiga, soliga timmar tillsammans här hemma hos mig och på andra ställen. Vi har stekt, haft grillning med några vänner och chillat så mycket vi kunnat och bara haft det riktigt bra helt enkelt. Igår kom mina päron hem efter 3 veckors tid i Spanien men önskar de kunde ha stannat kanske en vecka till. Inte för att mina föräldrar är förskräckliga (inte mestadelen av tiden iaf) utan för att kunna ha söt här dag ut och dag in, det har varit galet härligt. Puss på min fina.

Men med allt lyckligt kommer också något tråkigt antar jag. Min mormor är tydligen riktigt risig, hon är gammal och igår hade det tydligen verkligen kört ihop sig och hon mådde piss, hon fick panik och så (dödsångest) men nu har päronen hämtat hit henne så hon bor här i ett dygn typ och vilar upp sig.


Men nu ska jag chilla lite i trädgården eller nåt. Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0