Hundvakt

Jaaao jag har slappat till mig rejält med bloggen men den faller liksom ur hjärnan på något sätt, även fast det är hur simpelt som helst att bara ta några minuter och slänga in ett inlägg om vadsomhelst.
Idag var jag i alla fall i plugget och vid ett var det dags för foto-lektion, men till vår överraskning var Fia sjuk eller något så jag kunde dra mig hemåt redan vid ett.
Mycket förseningar i tågtrafiken av någon anledning, men till slut kom jag hem till dörren. Nu har jag ätit massa, pillrat med Cubase och kollat lite film.

Snart kommer brorsan med Fenja, the finger-chewing dog! Jag ska ta hand om henne i några timmar nu under kvällen. Får se om jag lyckas behålla mina fingrar till imorgon då det blir jobb 06-15, och därefter förhoppningsvis träffa min Söt och ha det bäst, i annat fall blir det väl till att hitta på något annat.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0