Back to school

Jahapp, skolan har börjat igen. Det känns inte så värst hemskt med tanke på att den sista plågande kursen (matte D) snart tar slut. Därefter är det mest roliga kurser.
Jag fick klagomål ifrån Micken om att jag skriver för mycket kärleksförklaringar till min Söt här. Hon tycker att jag kan hålla det mellan mig och söt, men det tycker inte jag, därför tänker jag fortsätta att skriva till mitt Bästa här så mycket jag vill.
Massor av pussar på dig Söt, imorgon ska vi ses och ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Micken

Vad äckligt gullig man kan vara då.
Jag ska skaffa en MickenälskarKlasblogg och tvinga dig att läsa den.

2008-01-09 @ 20:49:43
URL: http://www.vecka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0