Subway drive-by

Jahaja idag var det skola som vanligt, jag undar hur många inlägg jag börjat så? Det var hursomhelst skola... som vanligt. Jag är rätt trött på "vanligt". Det segar ner en, när det inte händer NYTT då blir man slapp och fastnar trampandes i samma smet utan ork att göra något åt det. Måste försöka få lite ändring på det.
Värt att nämna är åtminstone att jag idag på vägen hem från plugget besvarade min mages rop på hjälp genom att svänga förbi Subway för att plocka med mig en saftig Subway Steak-smörgås att äta på tåget. Den smörgåsen försvann fort, och den var god.
I VH Centrum stötte jag på Ante som sa att han tänkte dra hem lite folk till sig under kvällen, att han gärna ville ha dit mig och att han skulle ringa mig. Mobilen har varit dödstyst, förutom då jag fått sms av min söt, så jag antar att han glömde mig eller bangade på hembjudningen och slappade istället eller nåt.

Väl hemma har jag i alla fall scoutat nätet efter ny musik/musiker att införskaffa pirate-style, lyssnat musik, varit social med päronen och ätit chips med dipp och grönsaker.

Nu börjar jag känna mig trött och tänker därför söka av köket efter något onyttigt innehållandes kopiösa mängder socker att ge mitt blod ett skönt energi-rus med.

*Poff*

Kommentarer
Postat av: Sussie

pussa

2008-02-01 @ 22:18:28
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0