Stadsrunda

Idag bar det iväg till stan efter att ha försökt få tag på Måns nummer hela morgonen, fick det till slut av Mr Johan, thanks a lot. Skulle ändå åka till stan för att kolla på lite prylar så om jag hade fått in parkour-fotograferingingen idag hade det bara varit en bonus, vilket jag tyvärr inte fick eftersom Måns och CO. var på vift långt bort från Stockholm. Men imorgon ska de tydligen vara i stan igen så om jag befinner mig i närheten då så får det bli till att plåta dem då istället.
Hursomhelst gled jag runt lite i stan istället, kollade på de musikgrejer jag skulle kolla på.
Därefter åkte jag till enskede i hopp om att jag fick titta in hos Souwz men det gick tydligen inte så fick vända tillbaka igen.

Drog en till runda i stan och plockade på mig lite kläder för att sen dra hem igen till middagen.

Guess what, now I'm here.


Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0