"små" saker förgyller

image34

Jao, rubriken och bilden talar väl för sig själv. Jag visste inte riktigt var jag skulle spara bilden så att jag själv ser den och kan glädjas utan att någon annan behöver göra det... men jag lägger den här då det inte är så många besökare.

Anyways!
Idag var jag då efter en natt på ca. 5 timmars sömn på G för en seg skoldag haha, denna dag var faktiskt riktigt seg... det är segt att klaga men när dagen är extremt seg och man själv är seg på grund av för lite sömn är allt för segt för att man ska kunna undvika att ens lite lätt nämna att det var just segt.

Annars är allt bra och jag har precis ätit middag, Tobbe ville hänga lite med mig så jag ska nog sticka över dit ett tag innan det blir för sent, måste i säng i tid. Mina planer på att pilla med Cubase och lära mig mer gick i kras men kanske får tid att göra det imorgon istället, jag hoppas att Cubase-kursen som enligt information ska starta nästa vecka blir av, är så taggad på att få ett ordentligt stabilt grundredskap för musikskapande. Bemästrar Reason sedan tidigare men jag tror att Cubase är nyckeln till frihet i mitt skapande haha. Vad poetiskt.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: sussie

(L)

2008-02-06 @ 22:08:00
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0