Myspace

Jahapp, dags att rycka upp bloggen. Nu är det lov och med det kommer alla möjliga härligheter, som att få sova, att umgås massor med Söt, att glida i stan, att pilla med musik och rent av ta det lugnt och njuta av visdomen om att man egentligen inte behöver göra ett endaste dugg :)

Nu har jag i alla fall slängt upp en provisorisk myspace (http://www.myspace.com/ollieogoun), mest för att brorsan tjatar på mig och för att kunna kolla på myspace-artisters foto-album, men visst, planen är att det småningom ska komma upp lite kvalitétsmusik från mig där. Angående detta håller jag på och "pirat-köper" nyutkomna Reason 4 som jag tror jag nämnt i något inlägg tidigare. I det medföljer bland annat en ny extremt kraftfull och allsidig synthesizer som jag ser fram emot att leka med. I nuvarande hastighet ligger det i mina händer om ca. 2 timmar :(

Idag har jag inte direkt några planer för dagen, sov konstigt inatt vilket gjort att jag känner mig helt seg, men jag ska nog ta tag i kragen och hitta på något kul idag ändå.


Och btw, PS-brushes is the shit!

(10 minuters "arbete")

Kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0