Inflytt

Jahapp, denna helg har det varit en kort träff med söt i fredags, jobb, och igår (lördag) var jag på inflyttningsfest hos Ante. Det östes på med folk och var till slut säkert runt 20 pers i hans 2 rum och kök hehe. Det var skoj, jag lärde känna många nya människor och hade en allmänt nice kväll. Det som sög var att söt inte var med, men nästa gång kanske. Sen idag har jag jobbat som sagt och nu har jag precis kommit hem och ska trycka i mig mat.

Och kan tillägga att två tomtar var och handlade på ica idag, en med klassisk tysk tomte-outfit (den alla är vana vid) och så en med lite mer oldschool svensk stil, gråa kläder och spetsig röd strut-mössa på huvudet. De hade köpt lite tacos, bröd och chips vad jag kunde se. Och jag klandrar dem inte för att vilja chilla lite såhär efter julrushen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0