Good morning Vietnam!

Tjallo, igår var jag hos Bob. Vi bara hängde och kollade tv, lirade tv-spel etc. och sen vid 12 eller nåt gick vi ut en sväng. Vi hade la rätt trevligt.

Idag är min enda plan att jag ska dra till stan och fixa lite stuff, sen vet jag inte... om Söt hör av sig träffar jag säkert henne, men det får man se hur det blir med det.
Det är iofs fint väder så jag skulle kunna se om Måns och resten av ligan som jag tränade parkour med bak i tiden kan hooka upp med mig i stan så jag kan plåta lite bilder av dem när de hoppar och flyger. Har nämligen en uppgift i Foto A som handlar om rörelse.

Ett litet sammanträffande angående rubriken från ingenstans jag kom på nu är att grundaren av parkour, David Belle, fick inspiration till det av sin pappa som tjänstgjorde i vietnam-kriget. Hello onödiga fakta!

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0