*fniss*

image33

Jag kom på nu, precis nu att jag kan lösenordet till Söt's blogg, den här alltså. Och han skriver så lite i den så då tänkte jag fylla ut det som han inte skriver, idag iallafall! Och allt är då egentligen bara riktad till min Söt för att han är en så underbart fin människa!

Söt, jag har sagt eller skrivit något liknande till dig förut men kan inte låta bli att göra det igen. För mig är du solen den varmaste sommardagen, den varma filten och koppen choklad den gråaste och blåsigaste höstdagen, du är den första riktiga snön som ger allt ett lugn, du är den första blomman som slår ut på våren. Du är min.

Puss på Söt och kram till alla övriga läsare!

Souwz signar ut!

Kommentarer
Postat av: Micken

hihi, sluta vara så söta.
jag dör :)

2008-02-05 @ 19:39:52
URL: http://www.vecka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0