Dags för nya pjuck

Skorna faller i bitar och det är ändå vår snart känns det som så jag kollar efter skor.
Har funderat på dubbelsydda converse eller vad man ska kalla dem, ändå sedan jag provade ett par på gran canaria i somras som var feta, tyvärr verkar de inte ha kommit till Sverige än, om de ens gör det. (Ja, sverige är världens långsammaste och stelaste land vad gäller sådant)

Här är några shots på hur de kan se ut.

image36image37
image38

De sista svartvita är inte helt fel. Jag hade nån idé förra året om att jag skulle köpa tygpatchar och sy fast på sidan av pjucken för att få dem mer personliga, detta blev dock aldrig av eftersom jag först och främst inte hittade nån go patch i de enda butiker i stan jag vet säljer tygpatchar och så ville inte en utländsk sida jag tänkte beställa hem ett gäng patchar (för eventuella framtida bruk också) från svara på hur stora de var. Jag sket i det helt enkelt, men det kanske blir nåt i år, who knows.

TYCK TILL!

kram

Kommentarer
Postat av: sussie

http://www.skopunkten.com/images_shoes/233418.jpg dina nya skor!

2008-02-27 @ 23:14:02
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0