Päronglögg

Idag var en bra dag trots slitigt jobb, eftersom man fick vakna upp tillsammans med Söt.

Igår handlades det julklappar i staden och nu känns det som att allt är klart, förutom inslagningen. Efter ensamt springandes i stan ett tag bar det av hem till Söt där vi bakade pepparkakor. Jag gjorde, av gammal vana, väldigt tunna pepparkakor som dessvärre inte klarade Gran-canaria-solen lika bra som de andra, för de blev svarta. Men efter den läxan blev det många fina pepparcakes och lite senare åkte vi hem till mig där vi tittade på Love Actually och hade det mys.

Resten har mest varit jobb, det är fullt ös såhär innan jul såklart.

Idag inhandlade jag en flarra kiviks päronglögg bara för att testa tillsammans med Sebbe någon dag.


Jag skriver mer när jag har ork och motivation. Ha det bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0