Helgmys

I fredags var jag och Sunkan (Matte) på Marie Laveau där hans polares eventföretag anordnat party, vi umgicks massor och röjde och hade det allmänt nice. Igår var det lördag och efter en städningsrunda i mitt rum gick jag och mötte Söt som trots sjukdom och sent på dagen kom hit och övernattade. Och det var sjukt tur det för annars hade vi inte haft det så toppenbra som iaf jag tycker vi haft. Idag hade vi det också mys och var dessutom på en promenix genom, för Söt, ännu ej uforskade delar av "Landet" aka Västerhaninge.
Mot kvällen hann vi dessutom med att kolla lite på någon halv-B film med tjejen som spelar Sabrina tonårshäxan. Jag kan tyvärr inte dra filmens story då jag halvsov ovanpå Söt hälften av den. Men jag minns i alla fall telia-reklamerna med Roland Gunnar* och Monicas paketutdelning mycket väl. 8-)

*google failed me :(

Väl hemma efter att följt med Söt en bit hem har jag pillat klart min del på mitt och Simpas lilla musikprojekt och skickat vidare till honom.

Nu ska jag lyssna vidare på Evol intents prima remix av The Autumns "Killer in drag".
Hejhopp!



The Autumns - Killer In Drag (Evol Intent Remix)


Kommentarer
Postat av: suss

vadå roland? gunnar heter han jU!

2008-12-07 @ 23:13:34
URL: http://susannekarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0