Grill

Jahapp, semestern rullar väl på med chill i värmen, vänner, Söt och annat. För några dagar sen var jag och Söt vid sjön @ Hellasgården och badade, det var fett trevligt. Först gick vi hundra mil åt fel håll, sen gick vi tillbaka och gick dubbelt så långt åt andra hållet runt sjön eftersom jag var envis och ville ha en lugn plats för oss själva och det hittade vi också. Det var lite halvknepigt att gå i vattnet så Söt kom inte längre än till magen typ men jag doppade mig. När vi hängt där ett tag gick vi dock till den lite mer befolkade stranden där både Söt och jag badade. Det var en skön dag helt enkelt.

Idag finns lite olika planer på gång, men det verkar som att min bror vill ha ut mig hem till honom så vi kanske kan köpa min tv, pilla musik och annat soft. Får se dock vad som händer


KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0