Studenten, tips tack!

Just nu håller jag på att försöka komma underfund med vad jag vill göra när jag tar studenten, det lutar åt att ha någon form av sofistikerad fest här hemma med god mat och grejer, brorsan och jenni är taggade på att vara med och fixa det isf. Det känns bara så svårt att bestämma, och jag måste i så fall bestämma vilka jag vill ska komma hit, och jag känner att jag tröttnat en del på många av mina gamla vänner, eller hamnat på ett annat plan, vet inte hur man ska beskriva det. Det kan mycket väl bli så att jag bjuder hit en del av mina gamla classmates som jag inte träffat på ett bra tag men som jag vet är sköna.
Men å andra sidan behöver det heller inte ens vara en fest, jag kan välja att gå ut på restaurang, åka iväg någonstans eller vadsomhelst. Min mamma har sagt att hon ordnar det jag önskar.

Om det är någon som mot all förmodan läser bloggen kanske du har något tips, eller vet vad du eller någon familjemedlem eller så gjorde när de tog studenten?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sussie

puss

2008-04-24 @ 18:59:20
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Tessan

Ehm. Min kusin åkte motorcykel bakom en jätteskäggig gammal gubbe. Det var längesedan...

2008-04-24 @ 19:11:38
URL: http://thottoresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0