Mösspåtagning

Idag kladdade jag ner alla kunskaper om kristendomen jag hade lyckats trycka in i huvudet från igår, sen var det vanlig dag tills kl 14 då det var dags för studentmösspåtagning.

Alla treor samlades i aulan där vi lyssnade på rektorn, esteterna som sjöng och så sjöng vi vår studentsång på slutet och alla tog på sig sina studentmössor och ett glädjerus svepte genom rummet haha, och alla rusade ut för att försöka hitta någonstans att mysa med några öl osv.

Enda enklast tillgängliga stället var Oleary's som dock såklart var överfullt med studenter på nolltid och de flesta som inte hann dit i tid, inklusive mig, drog hemåt istället.

Ikväll ska jag träffa Söt, får se vad vi hittar på :)


Och så langar Trentan en ny låt. Slänger upp den på lite random torrenthemsidor osv helt utan förvarning precis som han brukar göra. Verkar inte vara något verk som han ägnat mycket tid åt så det är antagligen därför. Kan vara något de spelade in i samband med produktionen av Ghosts.




Nine inch nails - Discipline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0