Kanske början på frenetiska spontan-inlägg

Yey jag orkar inte anstränga mig så mycket med bloggen och det tenderar att bli hundra meter långa inlägg och de tar lång tid att skriva osv, så jag kanske satsar mer på att bara slänga upp random bilder, filmer etc. som jag råkar stöta på när jag fördriver tiden på nätet eller liknande.
Spontana inlägg helt enkelt. Sen om det händer något speciellt klämmer jag nog till med ett flåttigt jätteinlägg as usual.

Här är i alla fall ett par bilder från när jag och min grupp avslutade vårt geekiga stora projektarbete förra veckan. Man fick inte välja projekt helt själv som man i vanliga fall brukar, utan vi fick välja ifrån en lång lista med bara naturvetenskapligt inriktade ämnen, vilket uppenbarligen sög. Detta projektarbete var i alla fall det som verkade mest lockande och nog var det ganska roligt. Att hålla en 1½ timmes föreställning och visa experiment osv för barn, samt självklart lära dem en del om naturvetenskap och kanske få dem lite intresserade.

  

Jag langar eld som Harry Potter


Kommentarer
Postat av: Sussie

inte leka med elden, då kissar man i sängen.

2008-04-21 @ 20:19:25
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0