Boom

Jao det blir inte så värst mycket skrivande här, men jag är inte heller jättemycket för blogg annat än för att bevara minnen av speciella händelser.. tyvärr är jag dålig på att skriva ned sådant också, det kommer helt enkelt inte upp i tanken att logga in på bloggen och allt.
Jag kan i alla fall konstatera att jag i fredags var hos Ante tillsammans med några andra random människor, vi umgicks lite och det var la trevligt. På lördagen träffade jag min Söt, först var vi hos henne men sen åkte vi hit och sov och så var vi med varandra större delen av söndagen också.
Vill passa på att nämna att vi firar 1 år på lördag, real deal :)

Sen så har jag verkligen börjat få flow på musikskapandet nu, det mesta går som smort och har nu med hjälp av mina nykirrade hörlurar och lite andra verktyg äntligen kunnat få lite bättre sound på det jag skapar. Håller fortfarande på att lära mig diverse saker jag känner att jag behöver ha koll på innan jag kan ta mig samman och slänga ihop något fulländat musikstycke.
Det som gör mig galet glad nu är att jag känner att jag äntligen fått koll på några viktiga bitar som är väldigt väsentliga för det jag tänkt mig att producera, därför skulle jag nog om jag tog mig tiden nu faktiskt kunna bygga ihop något tillräckligt bra för att visa upp.

Detta gör mig glad och ger lite extra lycka till min vardag.


KRAM

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0