Tomatis

Nu sitter jag hemma hos min älskling och chillar, för en stund sen var vi på Tomatis pizzeria och fyllde våra tomma magar med smarrig pizza som var för stora för våra tallrikar, så man kan säga att vi åt 50% från bordet. Och på tal om procent så räknade söt lite matte nyss och jag blev sugen på att räkna matte ur hennes bok haha.. insane. Matte D är inte kul, grafer, integraler och exponentialekvationer är all there is och jag är less på det. Geometri och stuff is the shit. Eller ja roligare än att räkna på ett streck åtminstone hähä.

Och under dagen var jag i plugget och hade psykologi bland annat, där det kom fram att jag var den enda i gruppen med en mild form av "synestesi". Det betyder att man exempelvis relaterar siffror eller bokstäver och liknande med olika färger.

Här är min vecka:

måndag - mörkröd
tisdag - gul
onsdag - ljusblå
torsdag - grå (japp det är den sunkigaste dagen hähä)
fredag - grön
lördag - röd
söndag - skiftande :S eller nåt kanske randig woho

Weird as fuck! The way it's supposed to be.

NÅ vilka färger är dina dagar/siffror/bokstäver/pizzasorter/whatever?

Skepp ohoj!

Kommentarer
Postat av: sussiluss

mina dagar utan dig är svarta.. och mina dagar med dig är regnbågensfärger :D

2007-11-15 @ 23:10:16
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0