Sönderbitna fingrar

Det enda som hände i skolan idag var att Micken dränkte min arm med fotoframkallnings-kemikalier.

Efter plugget drog jag till brorsan för att umgås lite och beskåda deras berg av bananlådor och andra flyttkartonger, om några veckor ska han och Jenni flytta iväg en bit till en lite större lägenhet. När det är gjort ska han börja bygga en mindre studio i ett av rummen för att kunna utveckla sin produktion av musik till en lite mer seriös skala. Jag får såklart hjälpa honom med inköpslistan av prylar osv. När det är någorlunda färdigt kommer jag förmodligen spendera en hel del tid där, samt bidra med användbara musik-prylar ifrån mig. Ser galet fram emot det!

Hursomhelst! Hos brorsan träffade jag valpen Fenja, som sysselsatte sig med att gnaga på mina fingrar medan jag umgicks med brorsan, troligtvis smakade mina fingrar korv eller nåt.

Och så nu äntligen har brorsans polare "Alvie" lyckats fixa en ny bildskärm åt oss från sitt jobb för ett rimligt pris. Så nu sitter jag med en ny datorskärm, och dessutom en flashig mobil jag får låna av brorsan för att slippa använda min egna som håller på att braka ihop. Materialismens dag idag.

Skriver säkert mer sen! KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0