Puppy

Idag sov jag ut och det var ljuvt, och sedan pallrade jag mig in till stan där jag mötte Söt. Vi tog en promenad ifrån björns, förbi slussen, genom gamla stan och till tunnelbanan vid sergel och åkte hem till henne. Där chillade vi med en varsin kopp te och lite kakor, hon fixade lite med foton tagna i gamla stan och sen mös vi och hade det härligt tills det tyvärr var dags för mig att bege mig hemåt.
Väl hemma kom brorsan och Jenni på besök, plus en valp. De har köpt en ny hund nu och det blev en korsning mellan bullmastiff och rottweiler.
Så medan doggen Fenja (hoppas jag minns rätt) vinglade omkring och åt på våra servetter och blommor så fikade vi och tjötade om lite allt möjligt. Hela familjen samlad för fars dag med andra ord typ. Låter nästan som om vi är en sån klassisk familj som går in seriöst för sådant nu hehe, men idag fick det bli så.

Snart dags att sova, och imorgon ryker förmodligen skrotet jag har i munnen, och har haft där i drygt 1½ år. Då blir det skumpa och feeeta smile åt alla för resten av livet.

Sov gott och ha det bäst!
image6image5
                                                                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Sussie

Jesus?

2007-11-11 @ 23:10:36
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Johanna

Yeaaah! *high five* :D

2007-11-12 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0