Niggytardust

Sitter här och degar. Min sötnos sov över men nu är hon hemma igen. Igår kväll tog vi en promenad, sen tittade vi på film och chillade för att sedan däcka. Och idag sov hon faktiskt längre än mig, tro det eller ej :D Vi hängde lite idag och sen skulle hon åka hem för att fira sin bror så jag följde henne till Älvsjö som vanligt. :)
Nu sitter jag hemma igen och lyssnar lite Saul Williams pga något samarbete mellan honom och NIN som verkade intressant hehe. Därav rubriken.
Har även tryckt i mig en fet pizza, och den var DAMN smarrig.

Ikväll finns det inte direkt mycket för mig att hitta på, inte än på ett tag åtminstone. Men har jag tur kanske Söt kommer tillbaka hit och dricker te och chillar med mig, men det vågar jag inte direkt räkna med. Annars ses vi förhoppningsvis igen imorgon.

Föräldrafritt hus och man sitter ensam och degar haha, segt! Vemsomhelst är välkommen att göra mig lite sällskap.

PIZZA!


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0