Metal no more

Oh my, nu har jag varit ohälsosam(?) och inte bloggat på några dagar, så jag ska ta igen det genom att bomba ner de viktiga händelserna i ordning, dvs äldst först osv.

*trumvirvel*

Måndag: Japp måndagmorgonen var ju lite av en spektakulär morgon då det enda som gällde var att strunta i skolan, glida in till odenplan, säga goddag till herr tandläkare Bengt-Olof och säga bye bye flyguy till tandställningen för efter en timmes gapandes och pillandes i munnen var den börta föralltid! Det var lite av en blodig historia (dock inte värre än ett besök hos tandhygienist som jag ska på snart :]) men allt är värt det. Nu ser man ut som en prins i munnen!
Efter det jag väntat på i 1½ år äntligen avklarats drog jag förbi en sväng till Norra Real för att träffa Söt och se hennes skola lite... eh... okej mest för att träffa Söt  ^.^
Efter några alltför korta minuter med henne åkte jag tillbaka till plugget där alla med gnistrande ögon beundrade mitt smile. xD


Tisdag: Då hade jag en helt vanlig kort skoldag, sen träffade jag min älskling. Vi var hemma hos henne, pratade, mös och njöt med goda skratt åt den kända bloggaren bl*nd*nb*ll*s uppladdade videor, tack för det! ;D (även om en del av det var för jobbigt att se och jag blev tvungen att titta bort ibland). Sen gick vi la på på promenad i snön och kylan med Albin framåt kvällen, shoppade lite choklad och sedan var det dags för mig att bege mig hemåt tyvärr

Onsdag/Idag: Idag var det en helt vanlig slow skoldag, onsdagar är den segaste och mest vanliga skoldagen jag har, dvs inga speciella och extra intressanta lektioner. Så det i stort sett enda värt att nämna är att jag hade utvecklingssamtal. Det gick fort och smärtfritt, min mentor tycker ju att "det är så löjligt med sånt här". All good med andra ord.
Sen stack jag hem för att chilla och fixa lite smågrejer.

Ha det tokbra! Kramar!

PS. När jag får händerna på en kamera och kan ta en sliskigt töntig poseH^-bild på mitt smile så laddar jag upp! ^^ DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0